یکشنبه, ۲۴ ذیقعده ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۶/۰۲م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
معامله همکاری دفاعی هند فقط برای فلج ساختن دایمی اردوی بنگلادیش قبل از بازگشت خلافت راشده ثانی می باشد
بسم الله الرحمن الرحيم

معامله همکاری دفاعی هند فقط برای فلج ساختن دایمی اردوی بنگلادیش قبل از بازگشت خلافت راشده ثانی می باشد

(ترجمه)

خبر

هفته گذشته "سوشما سوآراج" وزیر امور خارجه هند بعد از دیدار از بنگلادیش، سفر برنامه ریزی شده حسینه واجد به هند در ماه اپریل ۲۰۱۷م اعلام گردید. او در جریان دیدارش از هند، سیاسیون بنگلادیش را ترغیب نمود تا چندین قرارداد همکاری دفاعی و خریداری وسایل نظامی را با کمپنی های هندی به امضا رسانند. هند حاضر است ۵۰۰ میلیون دالر کریدت برای بنگلادیش جهت خریداری وسایل نظامی از تولید کننده های دولتی هند پیشنهاد کند.

تبصره    

بنیاد سیاست خارجی سلطه جویانه هند در قبال همسایه گان اش و اساس سیاست دکترین نهرو(Nehru)، عبارت از پالیسی توسعه طلبانه برای برتر قراردادن هند در آن نیم قاره می باشد. بدین ترتیب هند به صورت خسته گی ناپذیر پس از ۱۹۴۷م تلاش برای گسترش تسلط فرهنگی، سیاسی، نظامی و ازهم پاشیدن تمامیت ارضی بالای ممالک همسایه؛ مانند: بنگلادیش، پاکستان، نیپال، سریلانکا، بوتان، افغانستان و مالدیف نموده است. کشتار مداوم و بی دلیل شهروندان بنگلادیشی در امتداد مناطق سرحدی، فقط یکی از  این موارد سیاست متجاوز و توسعه طلبانه هند می باشد. حال ما می بینیم که هند تمایل دارد تا بنگلادیش را داخل یک پیمانی نماید که این کشور را تابع کشور دشمنش می سازد.

اردوی بنگلادیش و گارد سرحدی این کشور(BGB) همیشه مانع بزرگ تمایلات سوء هند برای تغییر دادن بنگلادیش به یک ایالت تابع خود برای منافع بیشتر استراتیژیک و سرکوب تاسیس اسلام سیاسی در منطقه بوده است. از طریق انتصاب و حمایت از جاسوس وفادارش حسینه به حیث صدراعظم بنگلادیش، هند بشکل سلطه جویانه با همکاری استراتیژیک ایالات متحده امریکا کنترول مطلق بنگلادیش را دنبال می کند. در سال ۲۰۰۹م ما شاهد همکاری حسینه با هند برای کشتن افسران مخلص اردوی بنگلادیش در "پیلخانه" بودیم که هدف آن از بین بردن گارد سرحدی بنگلادیش(BGB) که خط نخست دفاعی این کشور است می باشد، تا روحیه اردوی بنگلادیش را از بین ببرند.

 حسینه به شکل هدفمند تلاش تضعیف روحیه اسلامی نیروهای نظامی بنگلادیش را توسط ابزارهای مختلف مخرب انجام می دهد. یک مثال برجسته ی آن سال گذشته دست بند "راکی"(دست بند مراسم مقدس هندویزم) می باشد که این دست بند را در بعضی ساحات مرزی از سوی افسران اناث نیروهای امنیتی هند، در دستان عساکر مسلمان بنگلادیشی قرار دادند که در عرف هندویزم این پیام را می رساند که به طرف مقابل عهد کردند که از آن ها حفاظت خواهند کرد.

 هفته ی قبل در روزنامه ملی هند چاپ گردیده بود که نیروهای امنیتی آن کشور برای گارد سرحدی بنگلادیش ورزش یوگا(Yoga) برای راحتی بیشتر و دوری از فشار روانی(استرس) تعلیم خواهند داد که یک کار کاملاً مسخره در مقابل مردم بنگلادیش است! از یک سو نیروهای سرحدی هند به کشتار افراد ملکی در امتداد خط مرزی ادامه می دهند، از سوی دیگر همین قاتلین برای گارد سرحدی بنگلادیش تحت نقاب استراحت بیشتر، ناتوان شدن را برای گارد سرحدی این کشور فراهم می کنند.

برای تابع ساختن بیشتر گارد سرحدی بنگلادیش، با ورزش یوگا هر دو نیرو(گارد سرحدی بنگلادیش و نیروهای امنیتی سرحدی هند) هم چنان توافق بر اشتراک و عمل به اعتماد سازی، اعمالی هم چون آموزش مشترک، تمرینات مشترک و تمرینات تفریحی؛ مانند: قایق رانی، بایسکل سواری، کوهنوردی و... و هم چنان نمایش گروهی با پروگرام های فرهنگی دید و وادید خانم ها و اطفال شان را نمودند.

با نظر انداختن به واقعیت فوق، معامله پیش نهادی جدید هند یک گام مخرب دیگر برای تسلط بر اردوی بنگلادیش به شکل پنهانی تحت نام همکاری دفاعی توسط هند در حال طرح ریزی است. دلیل موجودیت اردوی بنگلادیش در قدم نخست حفاظت این سرزمین از تجاوز هند است؛ مانند سایر امت در بنگلادیش، اعضای این نیروی دفاعی همیشه روحیه اسلامی برای فتح هند را در خود نگهداشته است.

مگر دولت اجیر حسینه بشکل برنامه ریزی شده اعمالی را انجام می دهد که همه نشانه ها و آثار اسلام را از بین نیروها ریشه کن کند. افسرانی که ریش دارند، مجبور به تراشیدن آن شده و پوشیدن لباس های کوتاه(که عورت شان را ظاهر می کند) در جریان فعالیت های وظیفوی شوند، افسران زن در محیط کاری و بسا جاها نمی توانند حجاب بپوشند. همراه با این طرح زیان آور فرهنگی، حال معامله ننگین و ضد کشوری همکاری با دشمن هند مطرح می گردد. اگر خلافت امروز ظهور کند ماشین آلات نظامی کمک شده یک بار دیگر برای فتح دوباره هند از طریق جهاد استفاده خواهد شد.

بدین ترتیب خریداری وسایل نظامی کم کیفیت از هند اشتباه خودکشی استراتیژیک خواهد بود؛ هند هرگز یک بنگلادیش قوی را نمی خواهد، چون بنگلادیش این توانمندی را دارد که نقطه آغاز برای تاسیس خلافت راشده ثانی بر منهج نبوت گردد.

محمد شیراز عضوی دفتر

مطبوعاتی حزب التحریر-ولایه بنگلادیش  

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه