جمعه, ۰۸ ذیقعده ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۵/۱۷م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
انقلاب دینی السیسی؛ برای فاسدسازی زنان مسلمان!
بسم الله الرحمن الرحيم

انقلاب دینی السیسی؛ برای فاسدسازی زنان مسلمان!

(ترجمه)

خبر

سایت خلیج جدید به تاریخ ۱۴ اکتوبر ۲۰۱۷م چنین نگاشت: «پارلمان مصر به دنبال آماده سازی قانونی می باشد که به اساس آن "ازدواج زیر سن قانونی" جرم بوده، اولیاء امور و شاهدانِ چنین عقدی مجازات خواهند شد.» به نقل از  روزنامه ی "اخبار امروز"، عمرو حمروش، سر دبیر کمیته ی دینی شورای پارلمانی مصر می گوید: «کمیسیون در آماده سازی قانونی که به اساس آن "ازدواج زیر سن قانونی" جرم تلقی می گردد، به دنبال تعیین نوع مجازات مناسب و بازدارنده برای اولیاء امور، شوهر، شهود عقد و هرکسی می باشد که پس از آن در صدد برگزاری عقدهای این چنینی باشد، فرق نمی کند این مجازات زندان باشد یا جریمه نقدی.»

هم چنین وی می افزاید: «در این قانون برای کسانی که به این نوع ازدواج ها اجازه می دهند، حبس در نظر گرفته خواهد شد.» محمد مختار جمعه وزیر اوقاف مصر با صدور فتوایی در روز جمعه، ازدواج زیر سن قانونی را-به گفته خودش- حرام خوانده و خواستار مجازات کسانی شده که باعث ارتکاب چنین جنایات می شوند. وزارت اوقاف مصر، منابر جمعه را  بسیج می سازد تا به بیان خطرات ازدواج زیر سن قانونی پرداخته و از مردم بخواهند که رئیس جمهور عبدالفتاح السیسی را در مبارزه علیه ازدواج زیر سن ۱۸ یاری رسانند و نیز از الازهر خواست تا این نوع ازدواج را تحریم کند.

تبصره

کمپاین جدید در چارچوب انقلاب دینی که پرچمش به دست رئيس جمهور مصر است، به بهانه جرم پنداشتن ازدواج زیر سن قانونی و تعیین سن ازدواج به ۲۱ سالگی، رقم خورده است، که این صریحاً مخالفت با شریعت بوده و در صدد زدودن حیثیت زنان ما در کنعانه می باشد. شریعت اسلامی هیچ سنی را برای ازدواج معین نکرده و کدام کسی را به تأخیر و یا به تأجیل ازدواج دخترانش ملزم نساخته است؛ بلکه ما را تشویق نموده که در پاکدامنی پسران و دختران جوان خویش حریص باشیم و ما را توصیه نموده که از حیثیت و شرف شان محافظت کنیم.

غلامان سیکولر، حکام کم خرد و مزدوران غرب، تلاش دارند تا شرف مصونیت اسلام را به بازی گیرند و می خواهند امت ما را از طریق ترویج فحشاء در بین زنان، فاسد سازند. با زبان کینه توزانه شان راجع به انتشار فساد اخلاقی و جنسی، می خواهند که غرب را به این آرزویش برسانند؛ چنان چه روزنامه اندپندنت یک سال قبل نوشته بود: «نمی توان گسترش اسلام را جزء به انتشار فساد اخلاقی و فحشاء در میان دختران مسلمان، متوقف کرد.» بنابر این، جسورانه خصومت خود را به اسلام اعلام نموده و ادعای مبارزه ی شان علیه تروریزم، جزء ادعای صریح مبارزه علیه اسلام برای ممانعت از بازگشت اسلام برای حاکمیت و آزادی شهرها و افکار مسلمان ها، چیزی دیگری نیست.

شما ای اهل مصر، کنعانه! نظام سرمایه داری به زنان شما، به آزادی آن ها و به آن چه که وضعیت شان را بهبود ببخشد، اعتنای ندارد؛ بلکه نظام سرمایه داری را عدم دنباله روی کورکورانه شما و عدم به دوش کشیدن ایدیولوژی اش، رنج می دهد و هم چنان عاملی که از طعمه قرار دادن دارایی های تان آن را به دور دارد، نگران می باشد. سرمایه داری نگران منافع خود در سرزمین شما و نگران مراقبت و حمایت از خود می باشد، آن ها از اسلام و افکاری که منجر شود تا شما را به رهایی از یوغ غرب و بازگشت به سروری جهان و رهبری سیاسی آن، به وسیله ی عدالت اسلام یاری رسانده و منافع آن ها را تهدید کند، در هراس اند.

اگر منافع آن ها تقاضا کند، از هیچ تلاشی برای فاسدسازی، قتل و ریختن خون تان دریغ نخواهند کرد. برای فاسدسازی شما تجربه ی استعمال ابزار زیادی را دارند و ابزار بسیار دیگری را نیز تجربه خواهند کرد. آن ها از نقش زنان و مؤثریت شان در فساد جامعه تجربه ی کامل دارند و ما را به بلایی گرفتار می کنند که خود گرفتار آن بودند. برای فاسدسازی جامعه ی ما افکار و پدیده هایی را می سازند که دوباره امکان رهایی از آن را نداشته باشیم، ما را تحت نام قانون و به وسیله ی مزدوران خویش(حکام خائن و کم خرد) ملزم به رعایت آن ها می گردانند.

شما ای اهل مصر، کنعانه! اسلام و احکام شریعتی که هر ناکس به آن تاخته و به مقتضای هوای حکامی که در پشت شان غرب کافر است، حلال و حرام می کنند، به محض عقل تفسیر نمی شود؛ بلکه تفسیر اسلام دلیل و استنباط صحیحی می خواهد که علمای ربانی از آن کرده اند؛ نه علمای درباری که دین خویش را به دنیای حکام معامله کرده اند؛ علمایی که ما را هیچ نیازی به علم شان نیست، آن ها در بدل دالر و ترس شمشیر حکام، طبق هوای نفس و کینه زهراگین آن ها فتوی می دهند.

شریعتی که تعلیمات اش را می دانید، در جایی که دلایل شرعی واضح بر آن صراحت دارد و نیز در جایی که عمل، سکوت و تأیید پیامبر صلی الله علیه وسلم آن را تثبیت نموده است، به هیچ وجه در برابر عُرف سر خم نمی کند. پیامبر صلی الله علیه وسلم ازدواج زودهنگام را تأیید نموده و نیز آن را تشویق کرده است. هم چنان، شوهر را در انتخاب همسر نیکو و همسر را در انتخاب کردن شوهر نیکو، تشویق نموده است و راه های زنده گی خوب و ایده آل زناشویی را به آن ها آموخته است. بلی، زناشویی خوب و ایده آل همان است که شریعت آن را بیان نموده است؛ نه آن چه که مردم به آن اتفاق نظر کنند و نه آن چه که قوانین مخالف شرع به منظور ترویج فحشاء آن را قانونی بداند.

شما ای اهل مصر، کنعانه! دشمنی که بر شما حاکم است، زنان و فرزندان تان را هدف قرار داده و تلاش دارد تا شرف شما را با به درازا کشیدن دوره ی بلوغ و ازدواج، از بین ببرد. او(السیسی) به آن چه که در اعلامیه های خویش شایعه سرایی می کند و به آن چه که به اِعمال قدرت خود انجام می دهد، آسان تر می تواند، رذایل را در میان شما عام نموده و ابقای شما را در یوغ برده گی خویش تضمین کند و برای تأمین مصالح خویش، ایدیولوژی خود را در شهرهای تان حاکم کند. از توطئه هایی که علیه تان می گردد، خلاص نخواهید شد؛ مگر این که نظام متعفن وی را با تمام اصل و فرعش که اکنون بالای شما تطبیق می کند، از بیخ و بُن بَر کَنید. شما ناگزیر باید فرزندان مخلص امت خود، جوانان حزب التحریر را به آغوش کشیده و آن ها را در تطبیق نظام بدیلی که قادر به شکست دادن سرمایه داری و ریشه کَن کردن آن را دارد، حمایت کنید؛ زیرا آن ها بهترین نصیحت کننده گان امانت دار اند و پیشوایانی اند که هیچگاه به اهل خویش دروغ نمی گویند.

اوضاع مصر وخیم تر از آن چه است که می بینید و می شنوید و علی رغم میل تان، این حالت هم چنان بر شما مستمر خواهد بود. گذشته از آن، الله سبحانه وتعالی راجع به سکوتی که شما در مورد اهل خویش اختیار نموده و توطئه ای که بر آن ها روا داشته می شود و شما نظاره گر اید، سؤال خواهد کرد. این حرمت و شرف شماست که غرب می خواهد آن را حتک نماید؛ پس لباس دیوسی را که حکام در تلاش پوشاندن آن بر شما اند، در بَر نکنید، ارتباط خویش را با این حکام قطع نموده، دست در دست فرزندان مخلص امت، برادران تان در حزب التحریر نهاده و آن ها را جهت تحقق آن چه از تطبیق اسلام در قالب دولت خلافت راشده بر منهج نبوت به دوش دارند، یاری رسانید؛ دولتی که حلال الله سبحانه وتعالی را حلال و حرام او تعالی را حرام دانسته و از معیشت، حیثیت و شرف مردم محافظت می کند؛ "معامله ای که هرگز در آن ضرر نخواهید کرد" و در جایگاه انصار قرار خواهید گرفت؛ کسانی که  الله سبحانه وتعالی و رسولش صلی الله علیه وسلم را  نصرت داده اند.

 از الله سبحانه وتعالی مسئلت داریم تا این که توفیق اقامه ی خلافت را قبل از دیگران به شما عطاء فرماید، تا این که شرف و کرامت سابقون از آن شما شود. آن چه را که برای تان گفتیم، به زودی یاد خواهید کرد و ما سرنوشت کار خویش را به الله سبحانه وتعالی خواهیم سپرد.

﴿يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ اسْتَجِيبُواْ لِلّهِ وَلِلرَّسُولِ إِذَا دَعَاكُم لِمَا يُحْيِيكُمْ وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ يَحُولُ بَيْنَ الْمَرْءِ وَقَلْبِهِ وَأَنَّهُ إِلَيْهِ تُحْشَرُونَ

[انفال: ۲۴]

ترجمه: ای مؤمنان! فرمان الله(سبحانه وتعالی) را بپذيريد و دستور پيامبر او(صلی الله علیه وسلم) را قبول كنيد. هنگامی كه شما را به چيزی دعوت كند كه به شما زنده گی(مادی و معنوی و دنيوی و اخروی) بخشد، و بدانيد كه الله(سبحانه وتعالی) ميان انسان و دل او جدایی می اندازد(و می تواند انسان را از رسيدن به خواست ها و آرزوهای دل باز دارد، او را بميراند و نگذارد عمر طولانی داشته باشد كه مهم ترين آرزوی دل هر انسانی است)، و بدانيد كه همگان در پيشگاه الله(سبحانه وتعالی) گرد آورده می شويد(و به حساب و كتاب تان رسيدگی می گردد).

نویسنده: عبد الله(عبدالرحمن)

1 comment

  • wakil Ahmad
    wakil Ahmad دوشنبه، 30 اکتبر 2017 Comment Link

    / آ یا ازدواج زیر سن بر زن در هنگام ولادت مشکل خلق نمی کند

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه