یکشنبه, ۲۵ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۵/۰۵م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
اعلان جنگ دولت ازبکستان علیه اسلام!
بسم الله الرحمن الرحيم

اعلان جنگ دولت ازبکستان علیه اسلام!

(ترجمه)

خبر

رژیم مستبد و طاغوتی ازبکستان در پشتِ پردۀ (جنگ علیه تروریزم) به طور عام جنگ را علیه اسلام و به شکل خاص با حزب‌التحریر شروع نموده و در تاریخ 28/5/2020م در سایت xabar.uz خبری تحت عنوان "دستگیری اعضای حزب‌التحریر در فرغانه" را نشر نمود.

بر اساس گزارش وزارت داخله، در ماه می 2020م حد تعیین شده فعالیت جرمی مجموعۀ از اعضای حزب‌التحریر ممنوعه در ازبکستان به پایان رسیده بود و این اشخاص در ولایت فرغانه زندگی می‌کردند. بر اساس معلومات این اشخاص پس از تحمل مجازات به دلیل عضویت در حزب‌التحریر از زندان آزاد شدند. علی الرغم تقدیم کمک‌های بشردوستانه اخلاقی و انسانی به آن‌ها و ایشان با شریک‌های خود به این عمل جرمی توافق کردند و تلاش نمودند که اهداف حزب‌التحریر و کتاب‌های آن را در بین مردم پخش و نشر کنند و سعی داشتند که با آوردن تحریری‌های که پس از سپری نمودن دوره مجازات از زندان آزاد شده‌اند را به این حزب جلب نمایند و در خانه‌های این اشخاص کتاب‌های از مطالب افراطی یافت شد و به طریقۀ مرافعة و حضور شاهدان مصادره گردید.

اکنون قضیۀ جرمی این اشخاص نظر به ماده‌های مناسب به قانون جرمی ازبکستان به پایان رسیده و کشف روابط جنایی آن‌ها هم‌راه با شرکای‌شان که در ولایت‌های اندیجان، فرغانه، نامنگان، تاشکند و سرخان دریا، زندگی دارند جریان دارد و تا باشد که از طریق تعقیب و پیگرد این‌ها، کسانی که به ایشان در ارتباط هستند را هم شناسایی کنند.

تبصره

چنانچه واضح است، همانا سفینه یا کشتی سرمایه‌داری در حال غرق شدن است و سفینه یا کشتی خلافت راشده به پشت درهای‌شان رسیده است.

بنا بر این، کفار به رهبریی امریکا، تلاش می‌کند که کشتی شکسته خود را از غرق شدن نجات دهند و از ظهور دوباره اسلام جلوگیری کنند و هم‌چنان دولت ازبکستان متوصل به جنگ علیه اسلام و مخصوصاً با حزب‌التحریر شده و این کار را به خاطر رضای باداران‌شان در مسکو و واشنگتن انجام می‌دهند. چون افکار اسلامی ای را که حزب‌التحریر حمل می‌کند، چشمان مردم را باز نموده و بیدارشان می‌سازد. زیرا حزب‌التحریر باعث افشای چهره‌ای عروسک مانند این حکام شده که این امر سبب اذیت و آزار و برآشفته شدن‌شان گردیده است.

این حاکمان ادعا می‌کنند که با ایده‌های مخالف با باورهای‌شان مبارزه می‌کنیم، اما حقیقت این است که آن‌ها هیچ فکری ندارند! زیرا آن‌ها عروسکانی بیش در دست اربابان خود نیستند! بنابر این، آن‌ها از خشونت و تروریسم دولتی علیه اسلام و مسلمانان استفاده می‌کنند. آن‌ها هرگز نمی‌توانند نور خدا را با سخنان خویش فرونشانند. و زود است که دولت خلافت راشده از این حکام ظالم و باداران‌شان انتقام بگیرد و دردِ دلِ قوم مؤمنین را شفا دهد و به تحقیق که در آینده نزدیک شاهد طلوع آن خورشید خواهیم بود.

﴿يُرِيدُونَ أَن يُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَيَأْبَى اللَّهُ إِلَّا أَن يُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ﴾

[توبه: 32]

ترجمه: مى‌خواهند نور خدا را با سخنان خويش فرونشانند و خداوند نمى‌پذيرد مگر آن‌كه نورش را كامل كند و اگر چه كافران ناخوش دارند.

نویسنده: محمود ازبیکی

مترجم: پارسا "امیدی"

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه