شنبه, ۲۴ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۵/۰۴م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
پیام‌ها و هدایای الهی
بسم الله الرحمن الرحيم

پیام‌ها و هدایای الهی

خبر

تظاهرات در سرتاسر امریکا و سایر دولت‌های غربی و رکود اقتصادی.

تبصره

بشریت در صدسال گذشته دو اصل را تجربه کرده است: یکی از آن‌ها که وجود خالق را انکار کرد و با فطرت انسان مخالف بود نابود گشت و فروپاشید و دیگری دین را از زندگی جدا ساخت و لجام را برای عقل محدود و عاجز سپرد تا تشریع و قانون‌گذاری نماید و منفعت را معیار قرار داد و خودخواهی پوشش آن قرار گرفت، بشریت را نابود ساخت و زندگی‌اش را در پریشانی و بحران قرار داد، اصلی‌که ادعای رهبری و تمدن را داشت و در نردبان علم و فناوری صعود کرد و انسان را در خلای معنوی، بدون آرامش و انشراح صدر رها کرد؛ اگرچه ظاهراً در نعمت بود؛ آنچه را می‌خواست می‌پوشید و آن‌چه را می‌خواست می‌خورد و آن‌جا که می‌خواست زندگی می‌کرد، اما اضطراب، سردرگمی و تردید، بشریت را فراگرفت و ناتوانی نظام سرمایه‌داری افشا شد.

هنگامی‌که بحران کورونا نمایان گردید و سرزمین‌های غرب و شرق را فراگرفت و ناکامی نظام‌ها در تعامل با آن و معالجۀ آثار آن آشکار گردید و تنها در امریکا تعداد وفات یافته‌گان از مرز صدهزار عبور کرد، امریکا تلاش کرد تا چین را مقصر ناکامی‌اش بداند؛ درحالی‌که جنایت چین کم‌تر از امریکا نیست.

به تعقیب آن اعلامیۀ رسمی مبنی بر رکود اقتصادی امریکا بود که پیش از کورونا پیش‌بینی می‌شد تا شکستی بر شکست‌های غرب بیفزاید.

بعد از آن تظاهرات سخت و گسترده‌ای بود که امریکا و دولت‌های غربی را در بر گرفت و تنها در حد سیاه‌پوستان خلاصه نشد؛ بلکه همه را در ردّ صریح اصل نظام سرمایه‌داری قرار داد.

بحران‌ها و درگیری‌های پیاپی، کشمکش‌های قومی و نژادپرستانه، غرب را به شکستی بعد از شکست مواجه ساخت.

پیام‌ها و هدایای الهی برای تمام بندگان، توجه‌شان را جلب می‌نماید تا به رشد خود برگردند و به شریعت پروردگارشان چنگ زنند و دست یاری به آنانی بدهند که مخلصانه جهت نجات بشریت از فساد عقیدۀ سرمایه‌داری فعالیت می‌کنند.

آن‌چه برای غرب رخ می‌دهد، هدیه‌ای است از طرف الله سبحانه وتعالی برای همه امت اسلامی به ویژه برای آن عده از برادران و فرزندان قدرتمند مان در ارتش مسلمانان تا روی آورند به سوی برنامۀ امتی‌که حزب التحریر برای از سرگیری زندگی اسلامی بیان می‌کند و برایش نصرت دهند تا آن را توسط خلافت بر منهج نبوت اعلان نماید تا پروردگار بشریت از آن راضی گردد و تمام بشریت را با عدل و آرامش در رفاه قرار دهد.

غرب به سبب ضعفی‌که دچار آن شده به حالتی رسیده است که قدرت ایستادگی در برابر اهل حق را ندارد؛ گذشته از آن‌که دست کمک به سوی مزدورانش دراز کند؛ یعنی حکام فرومایۀ این زمان که آنان را بر گردن بندگان و سرزمین‌ها نصب نموده است.

پیام‌ها و هدایای الهی نشان می‌دهد که امریکا و غرب توهم بوده و پلنگ کاغذی است و تمدن او در پرتگاه نابودی قرار دارد! ای بندگان الله! به انتظار شماست تا فروپاشد پس به سوی خیر دنیا و آخرت بشتابید و بايد مسابقه دهندگان براي به دست آوردن آن با هم‌ديگر مسابقه بدهند و بر يك‌ديگر پيشي بگيرند.‏

نویسنده: د. عبدالله ناصر ـ ولایه اردن

مترجم: احمد صادق "امین"

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه