دوشنبه, ۱۱ ذیقعده ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۵/۲۰م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
ای لشکریان مسلمان، کجا هستید که سرزمین‌های‌تان اشغال شده و فرزندان‌تان کشته می‌شوند؟
بسم الله الرحمن الرحيم

ای لشکریان مسلمان، کجا هستید که سرزمین‌های‌تان اشغال شده و فرزندان‌تان کشته می‌شوند؟

(ترجمه)

خبر:

نیروهای یهودی بعد از حملاتی‌که صبح روز دوشنبه مورخ 7/3/2023 به اردوگاه جنین انجام دادند که منجر به کشته شدن 12تن از جمله 3 کودک و مجروح شدن 120تن که 20تن آن در وضعیت بحرانی به سر می‌برند و دستگیری بیش از 300 تن دیگر شد، عصر روز سه‌شنبه 4/7/2023 از اردوگاه جنین عقب‌نشینی کردند. این حمله ویرانی عظیمی در ساختمان‌ها، خانه‌ها و زیرساخت‌ها از جمله خیابان‌ها، کانال‌های آب و برق از خود به جای گذاشت.

تبصره:

دفتر مطبوعاتی حزب التحریر-سرزمین مبارک فلسطین صبح روز دوشنبه در پی این حمله وحشیانه یک اعلامیه مطبوعاتی تحت عنوان "بدون یار و یاور... کیان یهود جنین را تنها دیده، دست به کشتار و نابودی آن زد" صادر نمود. در این اعلامیه آمده که: دشمنان بدسرشت با استفاده از خاموشی حکامی‌که مانند اهل قبور در خاموشی به سر می‌برند، در هماهنگی حکومتی که شب گذشته از زندانی شدن مجاهدین در منطقۀ جبع قضاء جنین و دیگر جاه‌ها ممانعت نکرد، با حمایت پشت پرده آمریکا بالای جنین حمله کردند. کیان یهود اعلان کرد که کاخ سفید حمله‌ آنان را به جنین محکوم نموده است.

این اعلامیه درباره علت جسارت یهود بزدل برای حمله به مردم فلسطین را چنین بیان نموده است: جرم و جنایت یهود هرگز متوقف نشده، بلکه روز به روز در حال افزایش است. اگر این یهودیان بزدل می‌دانستد که در پشت مردم فلسطین حاکمی وجود دارد که یک ضربه را با دو ضربه پاسخ می‌دهد، حتی جرأت نمی‌کردند که موی کودک فلسطینی را لمس کنند؛ بلکه بودن‌شان در این سرزمین مبارک یک کار دور از تصور می‌بود.

این اعلامیه مطبوعاتی با در نظرداشت بزدلی یهود از نقش ارتش‌های سرزمین‌های اسلامی در قبال نصرت مردم جنین و فلسطین پرسید: وقتی وضعیت این‌گونه است، صاحبان مقام و قدرت که از نصرت اهل جنین شانه‌ خالی می‌کنند، چه بهانه‌ای دارند؟ ارتش مصر چه بهانه‌ای دارد؛ در حالی‌که اگر حرکت کنند، زمین در زیر پای اشغال‌گران به لرزه در می‌آید؟ چنانچه با وجود توطئه و خیانت‌ها جنگ اکتبر مثال کوچکی از آن است. لشکر اردن در نزد الله سبحانه وتعالی چه بهانه‌ای دارد، در حالی‌که رهبران‌شان می‌دانند که اگر بخواهند، نماز عصر را در اقصی ادا می‌کنند؟ ارتش ترکیه چه بهانه‌ای دارد که با یهود غاصب روابطش را عادی‌ نموده، ادای حمایت از مردم فلسطین را دارد، پس غیرت عثمانی‌ها کجاست؟ غیرت دین‌داران کجاست؟ آیا در حالی‌که خون در رگ‌های ارتش ترکیه جریان دارد، مسلمانان کشته می‌شوند؟ کجاست لشکر پاکستان؟ دوست‌داران رسول الله صلی الله علیه وسلم کجایند؟ آیا محل اسراء آن حضرت صلی الله علیه وسلم آلوده می‌شود و شما فقط نگاه می‌کنید؟ غیرت‌تان کجاست؟ آیا شعار شما ایمان، تقوا و جهاد فی سبیل الله نیست؟ همین تقوی، شما را  به دفاع از مسمانان در سرزمین مبارک فلسطین و دفاع از محل اسراء و معراج پیامبرتان، فرا می‌خواند، اگر این جهاد فی سبیل الله نیست، به نظر شما چه چیزی جهاد فی سبیل الله خواهد بود؟

در اخیر اعلامیه، خطاب به لشکریان مسلمانان آمده است: «همانا جرم و جنایت‌های یهود و این خون پاکی که هر روز بر خاک جنین و تمام فلسطین ریخته می‌شود، ندایی است بر لشکر‌یان امت! این فریاد برای فرماندهانی است که ذرۀ ایمان در قلب‌های شان وجود دارد؛ این‌که غبار خاری و ذلت را از شانه‌های خود بتکانند و نردشیر را بر سر حکام مزدور بکوبید، تخت‌های‌شان را ویران کرده، به سوی فلسطین حرکت کنید و آزادانه و تکبیر و تهلیل گویان وارد فلسطین شوید! هنگامی‌که داخل فلسطین شدید، پیروز خواهید بود! بر الله سبحانه وتعالی توکل کنید، اگر مؤمن هستید و اگر چنین نکنید، در خطر بزرگی قرار دارید.

مترجم: حسن سلحشور

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه