چهارشنبه, ۲۸ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۵/۰۸م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
راه‌حل دو دولت یک پروژه خبیث است!
بسم الله الرحمن الرحيم

راه‌حل دو دولت یک پروژه خبیث است!

(ترجمه)

خبر:

نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر: «رهبران درباره راه‌‌اندازی یک روند سیاسی با هدف صلح همه جانبه و عادلانه برای مردم فلسطین مطابق با قطعنامه‌های بین‌المللی و ابتکار صلح عربی، بر اساس راه‌حل دو دولت و ایجاد یک دولت فلسطینی در مرزهای ۱۹۶۷ با بیت المقدس شرقی به عنوان پایتخت آن گفتگو کردند».

         (منبع: خبرگزاری أنباء کویت)

تبصره:

حاکمان مسلمانان همچنان پروژه امریکایی و راه‌حلِ دو کشور را شبانه روز به عنوان راه‌حل نهایی که به قول خودشان امنیت، صلح و ثبات را برای منطقه تامین می‌کند، تکرار می‌کنند!

پروژۀ راه‌حل دو دولت، پروژه‌ خبیثی است که مستلزم تداوم رژیم یهودی (پایگاه پیشرفته صلبیون در سرزمین‌های اسلامی) در سه چهارم سرزمین‌ مبارک فلسطین، در مقابل ایجاد یک دولت کوچک عربی که شبیه به دولت‌های کوچک دیگر عربی که نگهبان رژیم یهودی‌اند، می‌باشد. توجه داشته باشید که یهودیان به رهبری نتنیاهو و افراطی‌ها از اجرای راه‌حل امریکا جلوگیری می‌کنند؛ زیرا آرزوی تشکیل کشوری از نیل تا فرات را دارند. ای کاش حاکمان مسلمان در جاه طلبی‌ها و آرزوهای خود مانند یهودیان می‌بودند!

تنها راه‌حل شرعی قضیه فلسطین جهاد، جهاد و جهاد است. هیچ راه‌حلِ دیگری وجود ندارد تا زمانی که تمام سرزمین فلسطین، سرزمین إسراء و معراج آزاد نشود و به شکل کامل از بحر تا نهر به آغوش مسلمانان در یک دولت اسلامی راشده که خلافت دوم بر منهج نبوت باشد بازگردانده نشود. این راه‌حل جز با رهبران مخلصی همچون عمر، صلاح الدین، قطز و عبد الحمید رضی الله عنهم اجمعین، حاصل نخواهد شد و به زودی إن شاء الله، ارتشی از این ارتش‌های فعلی در سرزمین‌های اسلامی مانند ارتش اردن و مصر را رهبری می‌کند و مرزهای خبیث را از بین برده و سرزمین مبارک فلسطین و بقیه سرزمین‌های اسلامی اشغال شده را آزاد می‌کند. رسول الله صلی الله علیه وسلم می‌فرمایند:

«إِنَّمَا الإِمَامُ جُنَّة یُقَاتَلُ مِن وَرَائِهِ وَیُتَّقَی بِهِ».

ترجمه

به تحقیق امام (خلیفه) سپری است که شما از عقب آن می‌جگید و به او پناه می‌برید.

نویسنده: عبد العزیز المنیس

مترجم: پارسا امیدی

 

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه