پنجشنبه, ۱۷ صَفر ۱۴۴۶هـ| ۲۰۲۴/۰۸/۲۲م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
اسارت مسجدالاقصی در گرو اسارت اردوهای اسلامی!
بسم الله الرحمن الرحيم

اسارت مسجدالاقصی در گرو اسارت اردوهای اسلامی!

(ترجمه)

خبر:

هفته هاست که مسجد مبارک الاقصی سیاه ترین روزهایش را می گذراند، سیاه ترین روزهایی که از همان بدو غصب فلسطین توسط دولت یهود و تسلط آن بالای این سرزمین، مردم این سرزمین شاهد فجایع گوناگون از جانب دولت یهود بوده اند.

تبصره:

دنیا نظاره گر وضعیت مسجدالاقصی می باشد، همان گونه که امروز مسلمان ها به طور عموم و فلسطینی ها به طور خاص، سلاخی شده و با ظلم و وحشت به سر می برند، مسجدالاقصی نیز با بی حرمتی های مواجه می باشد که باید هر پیشانی از آن وضع  شرمگین شده و عرقین بشود. بلی؛ مخلصینی را می بینیم که برای نجات مسجدالاقصی هرچه که در توان دارند، تقدیم می کنند، به ویژه بسته شدن مسجد که از هرحادثه ی دیگری وضعیت را بحرانی تر گردانیده است؛ اما در مقابل، خاموشی و سکون شرمگین حکام مزدور مشاهده می شود؛ اگر سخنی هم به زبان بیاورند، با چنان لحن ذلیلانه ای خواهد بود که در آن ملاحظه ی عادی سازی روابط با دولت یهود حتماً مراعات می شود.

مذاکراتی راه اندازی خواهد شد که برای دولت یهود جرأت بیشتر داده و منجر به عقب نیشنی های پی در پی حکام سرزمین های می شود؛ ولوکه در نتیجه، دیگر اجازه داده نشود تا در مسجدالاقصی، حرم سوم مسلمان ها، نمازی خوانده شود. یهود نباید چنین جرأت می داشت؛ چون اگر اندک پاسخی هم از یکی از این حکام خاین بلند می شد، دولت یهود جایگاهش را در مقابل مسلمان ها و مقدسات شان می شناخت؛ اما این حکام ذره ای احساس مسوولیت نداشته، جز خدمت به کافر مستعمر، تأمین منافع آن و محافظت از قدرت روی به زوال خویش وظیفه ی دیگری ندارند.

برای توقف تجاوز دولت یهود و نجات مسجدالاقصی، تلاش هر فرزندی از فرزندان امت ستودنی است. بلی! این امت هنوز مردانی دارد؛ اما باید این را فراموش نکنیم که نجات واقعی تحریک اردوهای اسلامی برای خلاصی از غُل و زنجیرهای حکام خاین می باشد تا این که اولین قدم شان این باشد که این حکام را از قدرت شان پایان داده، امت را از چنگال شان نجات بخشد و اسلام را به وسیله خلافت راشده به منهج نبوت تطبیق نمایند. دولتی که اعلان جهاد نموده و اردوی قوی مسلمان ها را برای نجات فلسطین، رهبری دشمن را سرنگون و این قید و بندهای مرزی را از روی زمین برخواهد داشت. امت و مقدسات آن را از ظلمی که بر آن ها واقع است، نجات خواهد داد و دولتی که خیر، صلاح و عدالت را که با ذره ی ظلم مخلوط نباشد، برای جهانیان نشان خواهد داد.

از الله سبحانه وتعالی می خواهیم که هرچه زودتر اردوهای اسلامی را از خواب بیدار نماید؛ چون به اندازه کافی امت اسلامی مصایب را تحمل کرده است.

نویسنده: راضیه عبدالله

1 comment

  • خیرالدین
    خیرالدین پنج شنبه، 03 آگوست 2017 Comment Link

    قدس قلب ما مسلمانان است. . و برای آزادی آن از جان و مال و فرزند خود خواهیم گذشت.

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه