دوشنبه, ۲۱ صَفر ۱۴۴۶هـ| ۲۰۲۴/۰۸/۲۶م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
تمدن غرب و ترشحات پلید آن
بسم الله الرحمن الرحيم

تمدن غرب و ترشحات پلید آن

(ترجمه)

خبر

به تاریج 121/1/2021 روزنامه لوفیگارو فرانسوی گزارش داد: «مجلس سنا در فرانسه به اتفاق آرا قانونی را تصویب کرد که روابط جنسی نوجوانان سن 13 سال را مبتنی بررضایت جواز می‌دهد.»

تبصره

تمدن غرب، انسان را به نابودی سوق داده و به عمق انحطاط فرو برده است. این درحالی است که ارباب آن‌ها به ‌‌‌‌اسلام و احکام اسلامی، که انسان را به عالی‌ترین مقام می‌رساند، حمله‌ور می­شود. هوای نفس که انسان را به بیراهه می‌کشاند، در میان آنان معیار حلال و حرام قرارگرفته است، اشغال و غارت سرمایه در کشورهای فقیر و جنایت در حق مردم آن را به خود مشروعیت داده اند، سپس ادعای حقوق بشروحقوق انسان را می­کنند؛ تا حدی‌که جنگ اول و دوم جهانی و قتل ده‌ها ملیون انسان، از جمله  دست‌آوردهای کثیف این تمدن شمرده می‌شود. زنا مشروعیت قانونی را به خود گرفته است. تنها به این اکتفا نکردند، بلکه روابط جنسی نوجوانان هم میان آنان مورد تائید قرارگرفت تا این‌که سن  مجاز روابط جنسی مبتنی بر رضایت به 13 سال کاهش یافت. حتی  همجنس‌گراها در بعضی از کشورها به رهبری رسیده اند. در حال حاضر رئیس جمهور ایرلند، صربیا و لوکزامبورگ از جمله همجنس‌گراها استند. پیش از آن نیز رؤسای جمهور بلجیک و ایسلندا همجنس‌گرا بودند. روز گذشته وزیر حمل نقل جدید امریکا به صراحت اعلان کرد که او همجنس‌گرا است و همسر خود را در مقابل رسانه‌ها نمایان ساخت!

این چه تمدنی است، جز جنگ، ویرانی، جنایت، اشغال، مهاجرت، بیماری‌ها، زنا،همجنس‌گرایی، قاچاق مواد مخدر و خود کشی دست‌آورد دیگردی ندارد؟

با تسلط تمدن‌غرب -از الله سبحانه وتعالی می‌خواهیم که به زودی­ به ما توانایی برداشتن این تمدن را دهد- پاک‌دامنی  در معرض حمله قرار گرفت، دامنه فساد گسترش یافت و معیارها زنده گی به هم خورد است. به مانند قوم لوط که با پاک‌دامنی مبارزه نمودند و لوط علیه السلام را با پیروانش مورد آزار وازیت قرار دادند و گفتند این‌ها را از شهر و دیار خود بیرون کنید و این‌ها مردمی هستند که پاکدامنی را می طلبند!

بالای اهل خرد لازم است که در انجام امور ذیل شتاب ورزند:

مسلمان باید جهت تطبیق شریعت الله سبحانه وبه خاطر انجام مکلفیت خود صبر و ثبات اختیار نموده و با عزم راسخ عمل نمایند. غیرمسلمانان به ویژه کسانی‌که در سرزمین‌های اسلامی و از میان انان اهل کتاب(یهود ونصارا) زنده‌گی می‌کنند، باید از تمدن و رهبران غرب و از اجیران آنان در سرزمین‌های ما دست کشیده، و به پیروان خود و مردم پیامدها و خطرات تمدن غرب را واضح سازند.

از الله سبحانه وتعالی سپاس‌گذاریم كه با بركت اسلام که دین برحقش است، انسان را بیدار ساخته و به درجه کمال می‌رساند و خوشنودی واقعی و دائمی را  نصیبش می‌گرداند. بارالها، درحاکم ساختن دین اسلام مارا یاری فرما! حقی‌که باطل را نابود می‌سازد، به ماعطا کن و وعده‌ای را که به خاطر جانشین‌ و حاکمیت­ات برروی زمین به ما داده‌ای، به حقیقت مبدل ساز.

نویسنده: شیخ دکتو محمد ابراهیم

رئیس دفترمطبوعاتی حزب التحریر-ولایه لبنان

مترجم:محمد قاتح

 

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه