پنجشنبه, ۱۷ صَفر ۱۴۴۶هـ| ۲۰۲۴/۰۸/۲۲م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
حکام مسلمان، در جنگ با اسلام در خط نخست دفاع از صلیبی های امریکایی قرار دارند!
بسم الله الرحمن الرحيم

حکام مسلمان، در جنگ با اسلام در خط نخست دفاع از صلیبی های امریکایی قرار دارند!

خبر

نفیس زکریا سخنگوی وزارت خارجه پاکستان در کنفرانس خبری هفته گی اش، هنگام پاسخ یک پرسش در مورد ممنوعیت تحمیلی مسافرت توسط دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا گفته است: «این بالاترین حق هر کشور است که در مورد پالیسی مهاجرت خود تصمیم بگیرد. کشورهای که خواستار پالیسی های مصلحت آمیز توسط نهادهای که بصورت یک پارچه در مقابل افراط گرای و تروریزم مبارزه دارند، نباید در معرض پروپاگند قرار گیرند. پاکستان و امریکا همکاری های دایمی و درازمدتی در حوزه های مختلف دارند و ما در صدد تقویت هرچه بیشتر این رابطه هستیم.»

تبصره

ترامپ اخیراً تحریم حق ورود به امریکا را بالای مسلمانان تحمیل کرده است، او در ملای عام و مستقیماً به اسلام به عنوان یک مشکل جدی اشاره کرده است. چنان چه او مسقیماً در اظهارات خود اسلام را به تروریزم ربط داده است. نه تنها این، بلکه او افرادی را به سِمت های کلیدی اداره ی خود انتخاب نموده که صریحاً دیدگاه های مشابه را حمل می کنند که عاوت شان نسبت به اسلام آشکار هست. رژیم پاکستان نه تنها حمایت شان را با این اداره ی ضد اسلام توسعه داده، بلکه هم چنان از دیدگاهای شان دفاع کرده است.

درحالی که مسلمانان در تمام کره ی خاکی خشمناک هستند و صادقانه در مقابل تجاوزهای آشکار بالای اسلام، ایستاده اند؛ رژیم پاکستان پی در پی در نوکری به باداران شان هم چون امریکا وفادار بوده و موافقت به پلان ها و خواسته های آن ها نموده اند. حکام در پاکستان بواسطه ی قدرت های استعماری نصب شده اند، پیش خدمتی آن ها را می کنند، در خط نخست دفاع در حفاظت از منفعت شان راه می روند و حمایت شان می کنند.

 سازمان کنفرانس اسلامی(OIC) در یک اعلامیه ای گفته است: «این چنین انتخاب کننده و اعمال تبعیض آمیز تنها خدمت به تشویق داستان های رادیکال، افراط گرایی و تأمین تقویت بیشتر به دفاع از خشونت و تروریزم خواهد بود.»

آیا این رهبران مسلمان، حتی اندک ترین محبت یا همدمی با اسلام نداشتند که آن ها احساس بی عدالتی کردند؟ آیا آن ها احساس شرم در همپیمانی و نوکری مخلصانه ای که با این قدرت های استعماری که حمله بالای اسلام می کنند و مسلمانان را بمباردمان می نمایند، نمی داشته باشند؟ حتی از زنان و اطفال چشم پوشی نکردند، بالای سرزمین های اسلامی تاخت و تاز نمودند و منابع شان را غصب کردند. الله سبحانه وتعالی می فرماید:

إِنَّمَا يَنْهَاكُمْ اللَّهُ عَنْ الَّذِينَ قَاتَلُوكُمْ فِي الدِّينِ وَأَخْرَجُوكُمْ مِنْ دِيَارِكُمْ وَظَاهَرُوا عَلَى إِخْرَاجِكُمْ أَنْ تَوَلَّوْهُمْ وَمَنْ يَتَوَلَّهُمْ فَأُوْلَئِكَ هُمْ الظَّالِمُونَ

[ممتحنه: ۹]

 بلكه الله سبحانه وتعالی شما را بازمی ‌دارد از دوستی ورزيدن با كسانی كه به خاطر دين با شما جنگيده اند و شما را از شهر و ديارتان بيرون رانده ‌اند و برای اخراج شما پشتيبانی كرده اند و ياری داده ‌اند. كسانی كه ايشان را به دوستی گيرند، ظالم و ستمگرند.

پالیسی های اداره گذشته امریکا با اداره فعلی اش در مقابل اسلام فرق ندارد؛ اما ترامپ در ملای عام عداوت خود را در مقابل اسلام بیان نمود. ضرورت زمان در برپا نمودن خلافت بر منهج نبوت است که تنها توسط خلافت می تواند زوال امریکا تحقق پیدا کند. بالای مسلمانان فرض است که برای برپایی دوباره ی خلافت شب و روز تلاش نمایند و به سرزمین های اسلامی اتحاد و عزت را بیاورند و مسلمین را محفوظ نگه دارند.

نویسنده: محمد صلاح الدین

دفتر مطبوعاتی مرکزی حزب التحریر

Last modified onشنبه, 25 فوریه 2017

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه