شنبه, ۱۴ مُحرم ۱۴۴۶هـ| ۲۰۲۴/۰۷/۲۰م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
عملیات توفان الأقصي امت را در یک وادی و حکام خائن را در وادیِ دیگری قرار داد
بسم الله الرحمن الرحيم

عملیات توفان الأقصي امت را در یک وادی و حکام خائن را در وادیِ دیگری قرار داد

(ترجمه)

خبر:

ده‌ها تظاهرات و فعالیت‌های اعتراضی در چندین شهر عربی، اسلامی و اروپایی در محکومیت به تجاوزات یهودیان به غزه و قتل عام افراد بی‌دفاع بیمارستان المعمدانی برگزار شد. بمباردمان بیمارستان المعمدانی توسط نیروهای اشغالگر صهیونستی، باعث شد بیش از 500 شهید برجای بگذارد.

تظاهر کننده‌گان در سراسر جهان در شبکه‌های اجتماعی فریاد زدند و راه‌پیمایی‌های خودجوشی را در شهرهای عربی از جمله عمان، بغداد، قاهره، رباط، نواکشوت، تعز، بیروت و غیره راه اندازی نمودند.

تبصره:

این اولین تظاهرات در نوع خود نیست که در نفی آنچه در فلسطین می‌گذرد، انجام می‌شود؛ بلکه امت اسلامی از ابتدای طوفان الاقصی شروع به جوشیدن و حرکت در جهت ابراز حمایت همه جانبۀ خود از مردم فلسطین، و آمادگی کامل برای آزادسازی فلسطین کرده است.

از سوی دیگر، حاکمان مسلمان را می‌بینیم که با ترس از پشت پرده، جنایت‌های این رژیم سفاک را نکوهش و تقبیح می‌کنند. گویی که هیچ قدرتی ندارند، در حالی‌که باید اردوهای خود را به سمت سرزمین مقدس فلسطین حرکت می‌دادند.

این حاکمان خود را با باطل همسو کردند و حتی قتل عام برادران مان در غزه توسط یهودیان هم احساسات آنان را کوچک‌ترین تحریکی نه نمود. در حالی‌که امت اسلامی با حق همسو شده و آمادگی خود را برای قربانی کردن آنچه را در نزدشان عزیز و ارزشمند است، برای برادران خود در فلسطین ابراز داشتند.

با این ملاحظه وجیبۀ ارتش‌های امت اسلامی است تا برای آزاد‌سازیی فلسطین و از بین بردن رژیم خون‌خوار یهود به حرکت درآیند و آن را از صفحۀ تاریخ محو کنند.

نویسنده: نذیر بن صالح

مترجم: محمد یاسین سادات

شنبه 6 ربیع الثانی 1445هـ.ق.

21 اکتبر 2023م.

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه