شنبه, ۱۴ مُحرم ۱۴۴۶هـ| ۲۰۲۴/۰۷/۲۰م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
جبالیا؛ قهرمانان و حماسه‌آفرینان
بسم الله الرحمن الرحيم

جبالیا؛ قهرمانان و حماسه‌آفرینان

(ترجمه)

خبر:

نبرد در اردوگاه جبالیا با نیروهای دشمن غاصب. 15 می 2024م.

تبصره:

 به این ترتیب پس از گذشت حدود هشت ماه، اردوگاه جبالیا غرق در خون هم‌چون نشانه‌ای از نشانه‌های الله سبحانه وتعالی قدعلم نموده و با یهود سفاک می‌جنگد.

در واقع زبان و کلمات از توصیف صحنه‌های تاریخی و حماسه‌آفرینانه‌ای که مجاهدین در آن ظاهر می‌شوند، عاجز اند. آن‌ها دام می‌اندازند، هدف قرار می‌دهند و از فاصلۀ چندمتری با تانک‌ها و سربازان دشمن درگیر می‌شوند. سبحان الله العظیم!

از سوی دیگر، واژه‌ها از توصیف دل‌های موجود در سینۀ ارتش‌های امت اسلامی به ویژه ارتش کشورهای هم‌جوار غزه، عاجز و درمانده اند! یک رسوایی تاریخی، لا حول ولا قوة الا بالله!

در بین قهرمانی‌های تاریخی و رسوایی تاریخی نه آدم امیدش را از دست می‌دهد و نه هم خیر به کلی از میان فرزندان مخلص و ارتش این امت از بین رفته است.

این‌جاست که ندای تجدید نظر به سمت این افراد باید سر داده شود. ای کسانی‌که ذره‌ای ایمان و اخلاص در دل دارید، آیا آرزوی امثال قهرمانی‌ها و حماسه‌هایی را که مجاهدین در جبالیا و دیگر مناطق غزه در صفحات تاریخ می‌نویسند، در دل ندارید؟

آیا در میان شما خصوصاً در سرزمین الکنانه و اُردن مرد شجاع و دلیری وجود ندارد تا ارتش را رهبری کند؟! بلافاصله تکبیر‌گویان دیگر ارتش‌ها از او پیروی خواهند کرد و به تعقیب آن تمام امت اسلامی به سوی نصرت الله سبحانه وتعالی خواهند شتافت.

﴿ إِنَّا لَنَنصُرُ رُسُلَنَا وَالَّذِينَ آمَنُوا فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَيَوْمَ يَقُومُ الْأَشْهَادُ [ غافر: 51]

ترجمه: ما به یقین پیامبران خود و کسانی را که ایمان آورده‌اند، در زندگی دنیا و (در آخرت) روزی‌که گواهان بپا می‌خیزند یاری می‌دهیم!

ای ارتش‌های امت اسلامی، به والله که دیگر آب از سر گذشته و کاسه صبر لبریز گردیده و هیچ عذری برای معذور و هیچ دلیلی برای معترض باقی نمانده است! الله عزیز و مقتدر چنین می‌فرماید:

﴿ قَاتِلُوهُمْ يُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَيْدِيكُمْ وَيُخْزِهِمْ وَيَنصُرْكُمْ عَلَيْهِمْ وَيَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُّؤْمِنِينَ [توبه: 14]

ترجمه: با آن‌ها پیکار کنید، که الله آنان را به دست شما مجازات می‌کند، آنان را رسوا می‌سازد و سینه گروهی از مؤمنان را شفا می‌بخشد (و بر قلب آنها مرهم می‌نهد).

نویسنده: مهندس أسامة الثویني

جمعه 9 ذي القعدة 1445هـ.ق. مطابق با 17 می 2024م.

مترجم: محمدیاسین سادات

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه