پنجشنبه, ۱۷ صَفر ۱۴۴۶هـ| ۲۰۲۴/۰۸/۲۲م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
امریکا با کمک مزدوران مسلمان و یهود جنگ علیه غزه را آغاز نموده است!
بسم الله الرحمن الرحيم

امریکا با کمک مزدوران مسلمان و یهود جنگ علیه غزه را آغاز نموده است!

بسم الله الرحمن الرحیم

(ترجمه)

خبر:

پنتاگون در 11 آگست 2024 اعلام کرد که لوید آستین وزیر دفاع امریکا «تعهد امریکا برای برداشتن هر گام ممکن برای دفاع از اسرائیل را تأیید نموده و اشاره داشت که با توجه به تشدید تنش‌های منطقه‌ای در خاورمیانه، امریکا موقعیت و نیروهای نظامی‌ خود را در سراسر منطقه تقویت خواهد کرد. در ادامه این تعهد، لوید آستین دستور اعزام زیردریایی آبراهام لینکلن، مجهز به جنگنده‌های F-35C را صادر کرده است تا استقرار گروه ضربتی ناو هواپیمابر در منطقه تسریع یابد.»

تبصره:

واضح است که جنگ در غزه تنها جنگ بین مسلمانان فلسطینی و کیان یهود نیست؛ بلکه امریکا از طریق بعضی اقدامات، نسل‌کشی را برای کیان یهود آسان کرده که عبارت اند از:

1. پشتیبانی و حمایت مالی امریکا از رژیم یهود از جمله تسلیحات، بودجه جنگ، حمایت استراتژیک و نظامی که این رژیم غاصب بدون این‌حمایت در عرض چندساعت شکست خواهد خورد.

2. دستور به حکام مسلمانان برای مهار کردن ارتش‌ها و مجاهدین مخلص از آزادی مسجد الاقصی.

3. افزایش حضور نظامی‌اش در خاورمیانه، هنگامی‌که برای مزدوران خود تهدیدی را احساس کند.

 بر علاوه این‌ها، امریکا کیان یهود را به صورت کامل در جنگ علیه مسلمانان حمایت می‌کند.

مزدوران امریکا در رژیم یهود تضمین می‌کنند که سربازان خود را در خطوط مقدم امریکا در خاورمیانه استخدام کند. نتانیاهو در 25 جون 2024 در جلسه مشترک کنگره این موضوع را به امریکایی‌ها یادآور شد و گفت: «ما هم‌چنین در کنار حفظ منافع مشترک خود در خاورمیانه، نیروهای امریکایی را در سرزمین‌های دور افتاده کمک می‌کنیم.» اما مزدوران امریکا که بر سرزمین‌های اسلامی حاکم هستند به طور مستقیم به هر وسیله‌ای که در دسترس دارند به امریکا کمک می‌کنند.

بدون حمایت حاکمان مسلمان، جنگ صلیبی امریکا آغاز نمی‌شد؛ زیرا تنها ارتباط امریکا با خاورمیانه از طریق اقیانوس‌هاست. امریکا تسلیحات را از طریق اردن به رژیم یهود منتقل می‌کند و از آنجا از طریق راه‌های هوایی به تل‌آویو ارسال می‌شود. حاکمان سعودی و خلیج فارس، پل زمینی برای سوخت و تدارکات اساسی برای رژیم یهود را فراهم می‌کنند،  با این کار محاصره دریای سرخ را دور می‌زنند. فرعون مصر از باز کردن گذرگاه رفح برای مجاهدان و سربازان مسلمان جلوگیری می‌کند. حاکمان مسلمان پایگاه‌های هوایی، پایگاه‌های نظامی و بنادر دریایی را برای نیروهای مسلح امریکا فراهم می‌کنند.

جای تعجب نیست که نتنیاهو در 25جون 2024 اعلام کرد: «ما به کمک به امریکا و شریکان عرب خود ادامه می‌دهیم.»

الله سبحانه وتعالی می‌فرماید:

﴿يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الْيَهُودَ وَالنَّصَارَى أَوْلِيَاءَ بَعْضُهُمْ أَوْلِيَاءُ بَعْضٍ وَمَن يَتَوَلَّهُم مِّنكُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ إِنَّ اللهَ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمِينَ﴾ [مائدة: ۵۱]

ترجمه: اى مؤمنان، يهود و نصارى را دوستان [خويش ] مگيريد. آنان دوستان يكديگرند و هركس از شما آنان را دوست گيرد، به راستى كه خود از آنان است. بى‌گمان الله گروه ستمكاران را هدايت نمى‌كند.

ای مسلمانان، ای لشکر‌ها و ای مجاهدین امت اسلامی!

تا چه وقت منتظر می‌مانید؟ ده ماه از آغاز نسل کشی در غزه می‌گذرد، هفتاد و شش سال از اشغال فلسطین توسط کیان یهود می‌گذرد و حکام مسلمان با یهود و نصارا هم پیمان هستند و هیچ کدام‌شان نه از عرب و نه هم از عجم، ارتش‌ها و مجاهدین امت اسلامی را به حمله بر کیان یهود دستور ندادند.

با وجود این‌ها، همین حکام مسلمانان، ارتش‌ها و مجاهدین‌شان را تضعیف کرده و قدرت‌شان را برای نابودی دشمانان‌شان از بین می‌برند. بدتر از تمام این‌ها مسلمانانی را ‌که صدای خود را برای نصرت مسلمانان غزه بلند کنند جلوگیری می‌کنند! این‌ها نافرمانی الله سبحانه وتعالی و رسول الله صلی الله علیه وسلم را می‌کنند و چیزی‌که الله متعال آن‌ها را منع کرده است انجام می‌دهند. واضح است که حکام این امت بزرگترین باردوش آن‌هاست. بنابراین تغییر حقیقی فقط و فقط با از بین بردن این حکام و بازگرداندن حکومت اسلامی امکان‌پذیر است.

ای مسلمانان، ای لشکر‌ها و ای مجاهدین امت اسلامی!

پس از این‌که واقعیت حاکمان‌ خود را دانستید، چگونه از فرض کفایی که بر گردن‌تان است که عبارت از جهاد کردن برای حمایت غزه می‌باشد سر باز می‌زنید؟ این مکلفیت توسط ارتش‌های دور و نزدیک و حتی مجاهدین غزه انجام نشده است. آیا این حکام را برکنار نمی‌کنید و پیروزی امت علیه جلادش (امریکا) را تضیمن نمی‌کنید؟

مسلمانان عادی تلاش می‌کنند تا مکلفیت خود را انجام دهند و در مسیر مهاجرین حرکت می‌کنند و در برابر طاغوت‌ها سخن حق را بر زبان می‌آورند و عواقب آن را از قبیل ظلم، جور، انواع سختی‌ها و مشقت‌ها را متحمل می‌شوند.

اما مکلفیت شما انجام نشده. تا هنوز در مسیر انصار رضی الله عنهم، آن جنگجویانی که حمایت خود را برای برپایی حکومت اسلامی اعلان کردند، گام برنداشته اید. انصار مدینه با نصرت دادن به رسول الله صلی الله علیه وسلم در بیعت عقبۀ دوم یعنی بیعت جنگ علیه مشرکین، تغییر حقیقی و بزرگی را رقم زندند.

بعد از بیعت عقبۀ دوم انصار مدینه کار‌های برنامه‌ریزی شده‌ای را انجام دادند که منجر به برپایی دولت اسلامی شد. بر ارتش‌ها و مجاهدین جان به کف امت اسلامی صدا می‌زنیم که حزب‌التحریر نصرت دهند تا خلافت راشده ثانی بر منهج نبوت را برپا کرده و صلیبیان امریکایی را نابود کند، پس اجابت کنید!

مترجم: حسن سلحشور

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه