شنبه, ۱۴ مُحرم ۱۴۴۶هـ| ۲۰۲۴/۰۷/۲۰م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
عادی‌سازی  روابط  تنها زمانی پایان می‌یابد که عادی‌سازی کنندگان همراه با نظام‌های مزدور خود از بین بروند!
بسم الله الرحمن الرحيم

عادی‌سازی روابط تنها زمانی پایان می‌یابد که عادی‌سازی کنندگان همراه با نظام‌های مزدور خود از بین بروند!

(ترجمه)

خبر:

ایلی کوهن، وزیر امور خارجه رژیم یهود، روز دوشنبه در یک مصاحبه مطبوعاتی درباره پیشرفت در تماس‌های آمریکا و عربستان سعودی برای بستن  یک توافق امنیتی که شامل عادی‌سازی روابط با این رژیم است، صحبت کرد.

مقاله‌ توماس فریدمن، روزنامه‌نگار نیویورک تایمز که پنج‌شنبه گذشته منتشر شد، فاش کرد که جوبایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در حال بررسی پیشبرد توافقنامه امنیتی با ولیعهد سعودی است که شامل عادی‌سازی روابط بین کیان یهود و عربستان سعودی است. فریدمن اظهار داشت؛ با وجود این‌که بایدن به ارائه چنین توافقنامه‌ای پرداخته است، انجام آن مشروط به تنازلاتی در قبال فلسطینی‌ها خواهد بود و امکان راه‌حل دو کشوری روی میز باقی می‌ماند. (منبع: روسیه امروز، با اندک تصرف).

تبصره:

دولت‌‌های موجود در سرزمین‌های ما نقشی را ایفا می‌کنند که توسط غرب کافر و در رأس آن آمریکا ترسیم شده است. آن‌ها در سیاست‌های خارجی و داخلی خود بر اساس برنامه‌هایی که برای‌شان تهیه شده عمل می‌کنند و هم‌چنان بازیچه دست استعمارگران هستند.

بنابراین، هر پیشنهادی که به او ارائه شود، فقط در خدمت منافع آمریکا در سرزمین‌های ما و تثبیت کیان یهود به عنوان یک منفعت امریکایی است. بنابراین، دیدگاه نظام‌ها در مورد یهود مرتبط به اجرای دیدگاه‌های استعماری در حمایت، تثبیت ارکان و ادغام آن در منطقه است. این کار با عادی‌سازی روابط صورت می‌گیرد تا این رژیم مسخ شده، پایگاهی پیشرفته برای غرب در جنگ با امت اسلامی است تا از وحدت امت زیر چتر یک نظام سیاسی واحد  که ریشه استعمار را از سرزمین‌های ما بر می‌چیند، جلوگیری نماید.

نظام سعودی مانند دیگر نظام‌های  دست‌نشانده غرب در سرزمین‌های مسلمانان، کیان یهود را به عنوان یک رژیم اشغالگر و غاصب سرزمین مبارک فلسطین و محل اسرای رسول ﷺ نمی‌داند که باید ریشه‌کن گردیده و اُمت از شر آن خلاص شود؛ بلکه آن را به چشم آمریکا و غرب می‌بیند؛ رژیمی‌که باید حفظ شود روابط با آن عادی‌سازی شود!

قضیۀ سرزمین مبارک فلسطین و آزادسازی آن به رهایی امت از دست این نظام‌‌ها پیوند خورده است که آن را در غل و زنجیر قرار داده و مانع وحدت امت و بازگرداندن اقتدار، حاکمیت، اراده سیاسی و آزادی مقدسات آن می‌شوند؛ لذا امت و اهل قدرت و نیرو در آن باید این نظام‌ها را ریشه‌کن کنند و دولت خلافت را به طریقه نبوت تأسیس نمایند؛ دولتی‌که تصمیم سیاسی امت را باز می‌گرداند و آن را از وابستگی به غرب و آمریکا رهایی می‌بخشد تا خودش بالای خود حکومت کند و لشکریانش را برای آزادی فلسطین بسیج نماید، همانطور که صلاح الدین در گذشته آن را آزاد ساخته بود و رژیم یهود و ریشه‌ و نفوذ استعمار را از سرزمین‌های ما ریشه‌کن نماید.

نویسنده:دکتر مصعب ابوعرقوب

مترجم: خالد یوسفی

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه