شنبه, ۱۴ مُحرم ۱۴۴۶هـ| ۲۰۲۴/۰۷/۲۰م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
اعزام ارتش یا کمک مالی؛ راه‌حل چیست؟!
بسم الله الرحمن الرحيم

اعزام ارتش یا کمک مالی؛ راه‌حل چیست؟!

(ترجمه)

خبر:

روزنامۀ الثورة (انقلاب) در شماره صادرۀ روز پنجشنبه 19 اکتبر 2023 میلادی، گزارش داد که دولت مؤقت بازکردن درهای جهاد را به روی مردم یمن، محدود به ارسال پول و سلاح برای حمایت از قهرمانان فلسطین تأیید می‌کند.

تبصره:

در مقطعی که حملۀ وحشیانۀ رژیم سفاک یهود علیه برادران مسلمان ما در نوار غزه، که منجر به شهادت بیش از چهار هزار و زخمی شدن بیش از ده هزار(تا زمان نگارش متن) شد، هنوز نظام‌های موجود در سرزمین‌های عربی و اسلامی، با مسلمانان مکر و نیرنگ نموده و می‌خواهند که خشم و غضب بجوش آمدۀ مسلمانان را از طریق کمک‌های مالی، راه‌پیمایی، محکومیت و متهم کردن‌های که هیچ کمکی به میدان نبرد علیه رژیم یهود انجام نمی‌دهد، خاموش سازند.

تمام حکام خائن سرزمین‌های اسلامی، از شکست رژیم سست یهود غاصب جلوگیری می‌کنند و علیه فلسطین مظلوم و مردم آن توطئه می‌کنند. آیا مانعی در اعزام ارتش و پرتاب موشک از طرف این حکام، به جز غلامی برای باداران‌شان و خیانت به امت اسلامی و به الله سبحانه وتعالی و رسولش سد راه‌شان وجود دارد؟! برادران ما در غزه به کسی نیاز دارند که کمک‌شان نموده و آن‌ها را نصرت دهد. آیا کمک‌های مالی به معنی نصرت در جنگ است؟!

مشخص است که در امت اسلامی خیرخواهی و وحدت عقیده وجود دارد. این جنبش‌های مردمی که می‌بینیم و می‌شنویم، چیزی جز بیان این نیست که مسلمانان یک بدن واحد هستند و مرزهای که توسط کفار استعمارگر ساخته شده اند، باعث تفرقۀ شان شده است. امت اسلامی متوجه شده که هیچ نجات، پیروزی و یا عزتی وجود ندارد که از طریق این حکام خائن و دست نشانده بدست آید! آن‌ها موانع سنگی اند که سد راه آزادی فلسطین از زشتی و جنایات یهودیان شده اند که باید برطرف شوند. تنها راه بازگشت جلال و شکوه مسلمانان در از بین بردن این تاج و تخت‌ها و سرنگونی رژیم‌های فاسدشان می‌باشد.

ای مسلمانان! ما به شما یادآوری می‌کنیم که نصرت و وعده الله سبحانه وتعالی در راه است، و آزادی فلسطین از دست یهودیان غاصب به خواست الله سبحانه وتعالی تحت رهبری صادقانه‌ای که بر دولت خلافت راشده بر منهج نبوت حاکم است، آسان خواهد بود، و این در پیشگاه الله سبحانه وتعالی سخت نیست!

نویسنده: مهندس قیصر شمسان

مترجم: محمد یاسین سادات

یکشنبه 7 ربیع الثانی 1445هـ.ق.

22 اکتبر 2023م.

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه