شنبه, ۱۴ مُحرم ۱۴۴۶هـ| ۲۰۲۴/۰۷/۲۰م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
صادق خان، شهردار لندن در کنار قاتلان یهودی است!
بسم الله الرحمن الرحيم

صادق خان، شهردار لندن در کنار قاتلان یهودی است!

(ترجمه)

خبر:

چندین رسانه گزارش دادند که شهردار مسلمان لندن، صادق خان گفته است: یهودیان از رنجی‌که در نتیجه حمله حماس به شهرک‌های یهودی‌نشین متحمل می‌شوند، متأثر شده و گفت حمایت از این اقدامات با تظاهرات و یا هر کار دیگری غیر قانونی است. اما اهمیت حمایت از کیان یهود با بر افراشتن پرچم‌ها و اقدامات دیگری را ستود.

تبصره:

شهردار لندن با حکام مسلمانان که دروازۀ سرزمین‌های خود را به روی امریکا، انگلیس و سایر کشورها گشودند تا از یهود در حمله‌ آن با غزۀ حمایت کنند، هیچ فرقی ندارد. چیزی‌که حکام مسلمانان به دنبالش هستند، بدون شک کسب رضایت آمریکا و غرب و ماندن بر اریکۀ قدرت است تا به قیمت خون و جان مردم خود از منافع آمریکا پاسبانی کنند. شهردار لندن در حمایت از کشتن اطفال و غصب نمودن محل معراج رسول الله صلی الله علیه وسلم تنها به سخن اکتفاء نکرده، بلکه نزد رهبران یهود در لندن رفته و با آن‌ها غم شریکی نموده است. الله سبحانه وتعالی او را ذلیلانه هلاک کند!

کرسی‌های قدرت چشمان حکام مسلمانان را کور کرده و دیگر هرگز معنی عزت را درک نخواهند کرد؛ زیرا به خاری و ذلت تن داده، از یاری بخشیدن به مردم بیچارۀ فلسطین فاصله گرفتند، بلکه غرب را در برابر آن‌ها یاری کرده، آنان را در محاصره قرار دادند، مرزها را به روی‌شان بستند و ملت خود را از کمک کردن به برادران‌شان باز داشتند. بنابراین با انجام چنین اعمالی آبروی خود را برده و جایگاه خود را از برده‌ها پایین‌تر بردند. این حکام همانند چهارپایان، بلکه گمراه‌تر هستند.

اما خیر و نیکی از آنِ امت اسلامی و لشکریان آن است؛ امتی که زمان آن فرا رسیده تا خود را از زیر سلطه حکام ننگین بیرون آورده و دین الله و رسولش را نصرت دهد تا در دنیا و آخرت آبرومند شود. ای لشکریان مسلمان! مسلمانان ضعیف و بی‌نوا را نصرت دهید و انصار دین الله در این عصر شوید؛ همانطور که صحابۀ رسول الله صلی الله علیه وسلم دین الله را نصرت دادند و الله سبحانه وتعالی درباره شان چنین فرمود:

﴿وَالسَّابِقُونَ الأَوَّلُونَ مِنَ الْمُهَاجِرِينَ وَالأَنصَارِ وَالَّذِينَ اتَّبَعُوهُم بِإِحْسَانٍ رَّضِيَ اللّهُ عَنْهُمْ وَرَضُواْ عَنْهُ وَأَعَدَّ لَهُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِي تَحْتَهَا الأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا أَبَدًا ذَلِكَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ﴾ [توبه: 100]

ترجمه: پیشگامان نخستین مهاجران و انصار، و کسانی‌که به نیکی روش آنان را در پیش گرفتند و راه ایشان را به خوبی پیمودند، الله از آنان خوشنود است و ایشان هم از الله خوشنودند. الله برای آنان بهشت را آماده ساخته است که در زیر (درختان و کاخ‌های) آن رودخانه‌ها جاری است و جاودانه در آنجا می‌مانند. این است پیروزی بزرگ و رستگاری سترگ.

به سوی رضای الله سبحانه وتعالی بشتابید؛ چراکه کامیابی بس بزرگ است!

نویسنده: عبد الرحمن الایوبی

مترجم: حسن سلحشور

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه