یکشنبه, ۱۰ ذیقعده ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۵/۱۹م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
اصرار نتانیاهو بر تداوم جنگ
بسم الله الرحمن الرحيم

اصرار نتانیاهو بر تداوم جنگ

(ترجمه)

خبر:

رژیم یهود با وجود میان‌جیگری بین‌المللی و فشارهای مردمیِ جهانی اصرار دارد که به جنگ پایان ندهد!

تبصره:

مذاکرات متعدد میانجی‌گری جهت خاتمه دادن به جنگ غزه در اماکن مختلفی برگزار شد، با آن هم رژیم خونخوار یهود هم‌چنان به کشتن، تخریب، گرسنگی و محاصرۀ نوار غزه ادامه می‌دهد و نتانیاهو اصرار دارد که جنگ را تمام نکند، دلیلش چیست؟

کاملًا ساده و با تمام قواعد منطقی، آنچه راه و رسم بشری تقاضا دارد و آنچه احکام شرعی بیان می‌کند، نتانیاهو در میان حکام مسلمین یک مرد مخلص و شجاعی ندیده که وسوسه‌های شیطان را فراموش کرده شمشیر را بالای سر خود بگیرد و از نتانیاهو و رژیم‌اش درس عبرتی سازد که تاریخ آن را فراموش نکند.

بلی، نیازی به رفتن در عمق تحلیل و پیچیده‌گی مسئله نیست، خیلی ساده؛ نه تنها درگروه‌های انسانی حتی در میان حیوانات و پرنده‌گان هر که تجاوز کند جوابش را خواهد گرفت.

اما آنچه امروز مسلمانان از ظلم و ستم این حکام خائن، ترسو، رذل و  غلامان حلقه‌به‌گوش غرب تجربه می‌کنند یک  حالت نادر در تاریخ بشریت و تاریخ مسلمانان است، در حالی‌که اردوهای شان کوه‌ها و دشت‌ها را پر می‌کند، با آن هم انگشتی تکان نداده و متجاوز را ادب نمی‌کنند و با او وارد نبرد نمی‌شوند. چرا این چنین است؟!

نتانیاهو و اطرافیانش هم‌چنان با فخر فروشی و بالا بردن نام گناه و تجاوز خود ادامه خواهند داد و تا زمانی از نوادر عالم باقی خواهند ماند، که مسلمانان از شر این حکام خائن و رذیل خود خلاص شوند و صفوف خود را زیر پرچم خلیفه واحدی متحد کنند که بر اساس شریعت الله سبحانه وتعالی حکومت کند و اردوها را برای حمایت از دین و بندگان الله سبحانه وتعالی بسیج نماید.

نویسنده: خلیفة محمد

سه شنبه 21 شوال 1445 هـ.ق.

مطابق با 30 اپریل 2024 م.

مترجم: محمدیاسین سادات

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه