یکشنبه, ۱۰ ذیقعده ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۵/۱۹م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
وقایع غزه نقاب از چهرۀ آزادی‌های امریکا برداشت
بسم الله الرحمن الرحيم

وقایع غزه نقاب از چهرۀ آزادی‌های امریکا برداشت

(ترجمه)

خبر:

خبرنگار الجزیره گفت که پولیس امریکا به محوطه دانشگاه کالیفرنیا یورش برده و برای متفرق کردن دانشجویان معترض که خواستار پایان دادن به جنگ غزه بودند، بمب دودزا شلیک کرد. وی افزود: پلیس با برداشتن موانع و چادرهای معترضین شروع به متفرق کردن شان نمود. سپس تعدادی از معترضین دستگیر شدند که این امر منجر به درگیری بین پلیس و دانشجویان معترض شد. (منبع: الجزیره)

تبصره:

اخبار هجوم پولیس امریکا برای متفرق کردن معترضین که در امریکا برای توقف دادن آن‌چه در فلسطین به دست رژیم یهود اتفاق می‌افتد، توقف دادن کشتار و سلاخی شدن انسان‌های بی‌گناه توسط خون آشام‌هایی‌که فقط شبیه انسان اند و توقف دادن به آن‌چه که یک فرد عادی نمی‌تواند بپذیرد، در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. این اعتراضات بایدن و دولتش را که در آستانه انتخابات می‌باشد آزار می‌دهد و باعث شد بایدن برای پایان دادن به این اعتراضات سخت تلاش کند حتی با زور.

این‌ها سردمداران آزادی‌ها هستند و این‌ها کسانی اند که شب و روز در مورد آزادی نغمه‌سرایی می‌کنند، با این حال اتفاقی‌که افتاد، نشان می‌دهد که آن‌ها از آزادی عقیده و بیانی که با آن روز و شب سرهای ما را می‌شکافند، جلوگیری می‌کنند، مگر این‌که این آزادی‌ها محدود به اعمال نادر و مختلفی باشد که ربطی به حاکم و موقعیت‌اش نداشته باشد.

در واقع جنگ غزه برای همه کسانی‌که پشت نقاب پنهان شده‌اند، رسوایی و نمایش اصل شان تمام شد.

ای مسلمانان در هر جایی‌که هستید! فریب متأثر بودن دروغین بایدن در صفحات تلویزیون و فریب آن‌چه را که اعلام می‌کند مشتاق آتش‌بس است نخورید؛ بلکه با چشم عقل به امریکا نگریسته و آن را کشوری که بر اساس یک اصل مبتنی بر مصلحت و سرمایه‌داری اداره می‌شود، ببینید! بگذارید نگاه شما به امریکا و دیگر دولت‌های بی‌ایمان، عموماً نگاه مسلمان نسبت به کفر باشد؛ نگاهی‌که ما در پشت آن سخت تلاش می‌کنیم تا خود را از شر این کافر استعمارگر و مبدأ آن خلاص کنیم. نگاهی‌که باعث می‌شود خود را پیدا کرده و برای تغییر واقعیت خود از دست این افراد فاسد تلاش کنیم و به خواست الله سبحانه وتعالی  آیندۀ بسازیم که توسط اسلام اداره شود!

نویسنده: سوزان المجرات

یک شنبه 26 شوال 1445هـ.ق. مطابق با 5 می 2024م.

مترجم: محمدیاسین سادات

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه