شنبه, ۱۴ مُحرم ۱۴۴۶هـ| ۲۰۲۴/۰۷/۲۰م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
صحنه‌ای از شرمساری؛ در زمان پیروان سیسی!
بسم الله الرحمن الرحيم

صحنه‌ای از شرمساری؛ در زمان پیروان سیسی!

(ترجمه)

خبر:

فعالان صفحات اجتماعی، در ایکس (تویتر سابق) فلمی از سربازان مصری را منتشر کردند که به یک طفل غزه که از دیوار مرز به  سمت مصر رفته بود، از وی با لگد، کوبیدن به سر و صورت و توهین استقبال کردند.

تبصره:

شرم‌آور است که سربازان مصری در زمان مزدوران غرب، دشمن را از دوست تفکیک کرده نمی‌توانند. بنابراین، می‌بینیم که غزه را محاصره و گذرگاه را بسته می‌کنند، از کمک‌رسانی جلوگیری می‌کنند، به مجروهان اجازه نمی‌دهند که به شفاحانه‌های مصر تداوی شوند. در عین حال می‌بینیم که پرچم اسرائیل بالای تانک‌ها به اهتزاز می‌آید و حاکمیت مصر را نقض می‌کنند؛ اما آن‌ها حرکت نمی‌کنند.

تانک‌های رژیم جنایتکار در عدم نبود ارتش مصر از سمت گذرگاه مصر در مقابل گذرگاه رفح به سرکشی، عیاشی و تکبر ایستاه‌اند، سپس صحنه‌ای از قهرمانی‌شان را به شکل وحشیانه و هولناک می‌بینیم که جوان فلسطینی را به سر صورت آن لگد می‌زنند؛ جوان فلسطینی که از ترس بمباران، کشتار، قحطی و نجات جان خود به طرف مرز مصر رفت.

ای کاش از آنجا عبور نمی‌کرد، چون با سربازانی بر خورد که به دست خسیسی چون سیسی مصر پرورش بافته بودند! آن‌ها در رابطه به فلسطین هیچ احساس و ننگی ندارند و غزه هاشم ارزش ریختن یک قطره عرق سربازان مصری را ندارد و به این باور بودند و هستند. بنابراین، برگشت این حاکم به مصر و ایجاد پیروانی‌که انگیزه آن‌ها برادری اسلامی، حقوق همسایگی، ارزش‌های اصیل و دفاع از مقدسات نیست.

برعلاوه این صحنه، رسانه‌ها و ماهواره‌های مصری با بی‌شرمی که هیچ خجالت نمی‌کشند، به مطالب بیهوده و جعل حقایق می‌پردازند و مدعی می‌شوند که رژیم یهودی توافقنامه صلح یا پیمان شوم کمپ دیوید را نقض و خیانت نکرده و به منطقه فیلادلفیا سیطره ندارد و از خط سرخ عبور نکرده است. این‌گونه می‌گویند و این شکل پیروان ایجاد کرده‌اند که به دین و ناموس خود هیچ غبطه نمی‌خورند و از نقش ارتش خود سوال نمی‌کنند و از امنیت خود نمی‌ترسند.

همه این حوادث در وقتی رخ می‌دهد که جهان شاهد و نظاره‌گر حرکت تانک‌های رژیم یهودی در داخل محور فیلادلفیا است و پرچم را دورتر از مرز مصر به اهتزاز در می‌آورند و ویدیوهای که  از حالت متکبرانه شان در گزرگاه رفح منتشر شد، مصر و ارتش آن را به چالش کشیدند؛ اما ندیدیم که ارتش مصر به خاطر توقف رژیم بداخلاق و برادران میمون و خوک‌ها تحرک داشته باشند؛ حتا اگر این رژیم در چندقدمی پایتخت مصر، قاهره قرار گیرد کاری نمی‌کند؛ ولی اگر یک جوان فلسطینی از مرز مصر عبور کند، دیدیم که با او در چی عصبانیت برخورد کردند.

آنچه که مایع تأسف می‌باشد، اینست که ارتش مصر بهترین ارتش روی زمین است که در خدمت و پیروان سیسی بدنام قرار گرفته که از طریق مزدوران، سخنگویان رسانه‌ای و نشرات رسانه‌ای بر آن‌ها مسلط شده‌اند. لذا به هر سرباز آزاده مصری واجب است که این طاغوت را که قبله آن، کافر استعمارگر است و نگهبان وفادار رژیم یهودی شده، از وی پیروی نکنید.

با وجود تلخی‌ها و دردها، امید در میان اعضای مخلص ارتش کنانه وجود دارد. شما سپر، محافظ و بهترین ارتش‌های امت هستید. اهل شما و برادران شما در غزه  از شما یاری می‌جویند و در بین شما به دنبال کسی می‌گردند که زندگی و سیرت صلاح الدین را زنده سازد و به خاطر مسجد الأقصای اسیر و از تجاوزات به مسلمانان و ریختن خون‌شان خشمگین شود. لطفاً رژیم منفور سیسی را از بین برده و با امام عادلی‌که از پشت سر آن می‌جنگید و به او پناه می‌برید، بیعت کنید. الله سبحانه وتعالی می‌فرماید:

﴿یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا استَجِیبُوا للَّهِ وَلِلرَّسُولِ إِذَا دَعَاکُم لِمَ یُحیِیکُم وَاعلَمُوا أَنَّ اللَّهَ یَحُولُ بَینَ المَرءِ وَقَلبِهِ وَأَنَّهُ إِلَیهِ تُحشَرُونَ﴾ [انفال: 24]

ترجمه: ای مؤمنان! فرمان الله را بپذیرید و دستور پیامبر او را قبول کنید؛ هنگامی‌که شما را به چیزی دعوت کند که به شما زندگی (مادی و معنوی و دنیوی و اخروی) بخشد و بدانید که الله میان انسان و دل او جدائی می‌اندازد و بدانید که همگان در پیشگاه الله سبحان گرد آورده می‌شوند (و به حساب و کتابتان رسیدگی می‌گردد).

نویسنده: محمد علی بن سالم

مترجم: پارسا امیدی

تاریخ: 14 می 2024

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه