شنبه, ۱۴ مُحرم ۱۴۴۶هـ| ۲۰۲۴/۰۷/۲۰م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
چه کسی جلو جنایات رژیم غاصب یهودی را خواهد گرفت؟!
بسم الله الرحمن الرحيم

چه کسی جلو جنایات رژیم غاصب یهودی را خواهد گرفت؟!

(ترجمه)

خبر:

رژیم یهودی تهدید می‌کند که فرودگاه بیروت را بمباران و لبنان را همانطوری که غزه را ویران کرد، ویران می‌کند و ترورها را در لبنان افزایش می‌دهد.

تبصره:

بداخلاقی رژیم یهودی  در غزه و نابودی آن و مردمش با رضایت و حمایت غرب به ویژه امریکا و سازمان ملل که به اظهارات توخالی بسنده می‌کنند، صورت گرفت. این کار جسارت رژیم یهودی را به کشتارها و نسل کشی‌ها بیشتر ساخته است؛ چه در کرانه باختری و بیت المقدس و چه در لبنان.  روزنامه تلگراف انگلیسی گزارش داد که فرودگاه بیروت انبار اسلحه برای حزب ایران لبنان است؛ گویی که یهودیان را به بمباران فرودگاه تشویق می‌کنند. در زمانی‌که رژیم غاصب هر روز  رهبران حزب ایران یا گروه‌های  اسلامی از قبیل جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی را ترور می‌کند و مسئولان این رژیم غاصب تهدید به نابودی لبنان می‌کنند که غزه را ویران کردند و هواپیماهایش در آسمان لبنان گشت و گذار دارند، جنوب و  منطقه بقاع را بمباران می‌کنند. در برابر جنایات رژیم غاصب و غرب ، اسلحه،  پول و سربازی که می‌فرستد، تعجب می‌کنیم.

چرا دستگاه‌های امنیتی هنوز ماموران یهودی را شناسایی و دستگیر نکرده‌اند؟ توجه داشته باشید که بمب‌گذاری و ترور روزانه توسط این عوامل مزدور انجام می‌شود.  با وجود این‌که شاهد رقابت فعال این سازمان‌ها در تعقیب مردم مظلوم و آواره شام و تعقیب اسلام‌گرایان به بهانه تروریزم هستیم.

زمانی‌که لبنان تهدید می‌شود، حکومت و ارتش آن کجاست؟  آیا ارتش لبنان کار را به ایران و حزبش سپرده؟ اگر حکومت در مورد رویاروی با رژیم یهودی جدی است، پس اجازه  داوطلب شدن را برای مبارزه با یهودیان از همه ساکنان لبنان باز کند.

ای مردم لبنان! رژیم یهودی رژیم غاصبی است و امکان همزیستی با آن در این حد وجود ندارد و تنها راه‌حل ریشه‌کن کردن و هم‌چنان مقابله نظامی با آن است و واقعیت گواهی می‌دهد که یهودیان برای مسلمانان دشمن هستند. حتا برای کسانی‌که در کنار آن‌ها ایستاده‌اند؛ پس بنگرید که چگونه با حکومت عباس که به یهودیان کمک می‌کند برخورد دارد و چگونه به دنبال پایان دادن به اقتدار او هستند!

به الله سوگند، به الله سوگند، اگر غرب از آن‌ها حمایت و مساعدت نمی‌کرد، به طواغیت مسلمان کمک نمی‌کرد، مرزهای موجود آن‌ها را حفظ نمی‌کرد و لشکریان مسلمانان را از جهاد آن‌ها باز نمی‌داشت، جرأت نمی‌کردند در مقابل ما بایستند و تنها با ما بجنگند.

ای مردم لبنان! این رژیم از حمله به شما دست برنمی‌دارد و لبنان و اکثر سرزمین‌های شام و حتا مصر و حجاز را حق خود می‌داند.  آیا سکوت در مقابل آن جواز دارد؟ آیا اجازه می‌دهید نهادهای امنیتی بر آن‌ها چشم ببندند؟  آیا به صهیونیست‌های عرب، چه رسانه‌ها و چه روحانیون اجازه تبلیغ آن‌ها را می‌دهید؟!

حقيقت نيز گواهی بر بزدلی و ضعف آن‌ها می‌دهد. همانا الله سبحانه وتعالی در مورد آن‌ها به ما گفته است، از جمله اين‌كه الله متعال فرموده :

﴿لَا يُقَاتِلُونَكُمْ جَمِيعاً إِلَّا فِي قُرًى مُّحَصَّنَةٍ أَوْ مِن وَرَاءِ جُدُرٍ﴾ [حشر: 14]

ترجمه: یهودیان هرگز با شما به صورت دسته‌جمعی جز در پس دژهای محکم و یا از پشت دیوارها نمیجنگند. عداوت و دشمنی در میان خودشان شدّت دارد.

و هم‌چنان  الله سبحانه وتعالی فرموده است:

﴿ضُرِبَتْ عَلَيْهِمُ الذِّلَّةُ أَيْنَ مَا ثُقِفُواْ إِلاَّ بِحَبْلٍ مِّنَ اللهِ وَحَبْلٍ مِّنَ النَّاسِ وَبَاؤُوا بِغَضَبٍ مِّنَ اللهِ وَضُرِبَتْ عَلَيْهِمُ الْمَسْكَنَةُ﴾. [آل‌عمران: 112]

ترجمه: (آنان هرکجا یافته شوند) مُهر) خواری بر ایشان خورده است؛ مگر (این که از روش ناپسند خود دست بردارند و در اعمال خویش تجدیدنظر کنند و) با پیمان الله( یعنی رعایت قوانین شریعت) و پیمان مردم (یعنی رعایت مقرّرات همزیستی مسالمتآمیز، خویشتن را از اذیّت و آزار در امان دارند و از مساوات حقوقی و قضائی برخوردار گردند) و آنان شایستهی خشم الله شدهاند و(مُهر) بیچارگی بر ایشان خورده است.(

ما معتقد هستیم که پایان یهودیان نزدیک است و شاید امت بیدار شود و محدودیت‌هایی را که مانع از مبارزه با آن‌ها و از بین بردن آن‌ها می‌شود بشکنانند. به زودی آن را خواهیم دید و راست گفت رسول الله صلی الله علیه وسلم:

«تُقاتِلُكُمُ اليَهُودُ فَتُسَلَّطُونَ عليهم، ثُمَّ يقولُ الحَجَرُ: يا مُسْلِمُ، هذا يَهُودِيٌّ ورائِي، فاقْتُلْهُ»

ترجمه: با یهودیان میجنگید و  بر آنان مسلط می شوید، سپس سنگ میگوید: ای مسلمان، این یهودی پشت سر من است، پس او را بکشید.

نویسنده: الشيخ د. محمد إبراهيم

مترجم: پارسا امیدی

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه